جست و جو در
/ یزد / يزد

چینی بهداشتی الماس نویدیزد

محصولات
درباره ما
چینی بهداشتی الماس نوید یزد با آرمانی سترگ در راستای تولید محصولات سرامیکی و چینی بهداشتی از سال 1383 فعالیت خود را با نام تجاری "فلورا" با ظرفیت 1400 تن در سال در شهر زارچ یزد در زمینی به مساحت 27500 متر مربع و با زیر بنای 8000 متر مربع شروع نمود. هدف از تاسیس این مجتمع، بکارگیری نیروهای با تجربه و متخصص، توسعه منابع انسانی ماهر، دستیابی به دانش فنی روز، بکارگیری شرکت از تکنولوژی های پیشرفته، استفاده از مواد اولیه مرغوب، تولید محصولات با کیفیت و ارائه به بازارهای جهانی و ایجاد رقابت مثبت وسازنده در صنایع تولید چینی بهداشتی این مرز و بوم بوده است. شرکت چینی بهداشتی الماس نوید یزد تعهد دارد که کیفیت محصولات تولیدی خود را مطابق با استانداردهای جهانی ارائه نماید و برای نیل به این هدف از دانش فنی و آخرین فن آوری صنعت چینی سازی استفاده نموده است.
اخبار و مقالات
ارتباط با ما
به تجربه دریافته ایم که باید از استعداد ها و توانایی های خود استفاده نماییم و مهارت هایی که برای دستیابی به اهدافمان داریم را به کار گیریم تا به نتیجه دلخواه برسیم. خرسند هستیم که از افرادی لایق و خوش برخورد و با تجربه در زمینه پاسخ گویی به مشتریان بهره گرفته ایم تا با متانت طبع پاسخگوی مشتریان باشیم. همچنین با ثبت سفارش آسان و سریع سعی کرده ایم در این زمینه کمک یار مشتریان عزیز باشیم. ادرس:یزد شهرک صنعتی ولیعصر زارچ فاز دوم کوچه الماس تلفن:tel:+983535279311 ایمیل:info@almasnavidyazd.com شرکت الماس نوید یزد در ساعات زیر آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد: شنبه - پنجشنبه07:00 الی 14:00 جمعه تعطیل
درباره ما
گواهی نامه ها
هر تجربه، خواه خوب و دلپذیر باشد و خواه تلخ و جان ‌فرسا، ما را بزرگ و بزرگ‌تر می‌کند. امیدواریم تلاش و همت والای کارکنان مجموعه چینی بهداشتی الماس نوید یزد باعث پیشرفت و ارتقای مجموعه و جلب رضایت مشتریان گردیده باشد.
ادرس ما
اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.