جست و جو در
/ یزد / اشکذر

شرکت میخ مفتول کویر گستر یزد

درباره ما

مدیر عامل : محمد رضا قندریز

 

 

شرکت تولیدی میخ مفتول کویر یکی از برترین تولیدکنندگان میخ درکشوراست میخ مفتول کویر با به کار گیری کارکنان ماهر، دانش و تکنولوژی  روز دنیا  همواره سعی نموده است علاوه بر اینکه انواع محصولات خود را با درجه کیـفی  تولیـد و به مشتری عرضه می کند ، دانش و تکنولـوژی وارداتی را نیز بومی سـازی نموده و در زمینه صنعت خود ایجاد ارزش نماید. هم اکنون با خطوط متعدد ، میخ آهنی ،  به فعالیت ادامه می دهد . میخ مفتول کویر از هیچ تلاشی  برای افزایش خطوط تولید و متنوع سازی سبد محصول ، ارزش آفرینی اقتصادی و اجتماعی فروگذار نخواهد کرد.کیفیت بالا و تنوع سبد محصول از مزیت های رقابتی برند مفتول کویر در بازار داخلی و بازارهای خارجی است. 

 

 

 

ماموریت

 

شرکت تولیدی میخ مفتول کویر بعنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ صنایع مفتولی کشور در تلاش است به پشتوانه تیم حرفه ای مدیران و کارکنان خود و با آگاهی از مسئولیت های اجتماعی اش در این صنعت ، منافع کلیه ذینفعان خود را به بهترین شکل تامین نماید و انواع میخ آهنی مورد نیاز  کشور را تامین نماید. اصول چندگانه ای که میخ مفتول در این راه به آنها متعهد است عبارتند از :

ارتقا سطح رضایت مندی و وفاداری مشتریان
نوآوری و ارتقا دانش فنی، تولید محصولات و خدمات باکیفیت و تنوع بخشیدن به سبد محصول
ایجاد نگاهی متعالی به نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل بقا شرکت از طریق استقرار نظام آموزشی پویا و افزایش مشارکت کارکنان و ایجاد محیط کاری مناسب

 

 

اختراع میخ: تاریخچه ، حقایق جالب - ابزارها

 

تاریخچه میخ

 

اولین استفاده از میخ به چندین هزار سال پیش بر می گردد و اولین نشانه های استفاده از آن که کشف شده است مربوط به تقریبا 3000 سال پیش در خاورمیانه می باشد.در زمان های بسیار دور به علت اینکه تکنولوژی ساخت میخ مثل امروز نبوده و به این وسیله خیلی نیاز بوده ، ساختن آن بسیار دشوار بوده و برای مردم نیز بسیار با اهمیت و با ارزش بوده است است.

 

 

 

 

 

میخ ها نوع اصلی اتصال دهنده ها هستند و حداقل 3000 سال در ساخت و سازها به نوعی از آن ها استفاده می شود. انواع بسیار زیادی از این محصول وجود دارد که هر کدام برای اهداف خاص طراحی شده اند. آن ها مطابق نیاز، در طول ها و قطر و مدل های مختلف تولید می شوند.

 

 

محصولات

 

 

 

تاریخچه میخ | میخ در چه کسب و کارهایی کاربرد دارد؟ - بازرگانی دکتر هیلتی

 

 

​انواع میخ تولیدی با سایزهای مختلف

 

محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین