جست و جو در
/ یزد / يزد

شیرین کام شادان کویر

درباره ما
مدیرعامل : آقای محمدمهدی حیدری درباره شرکت شرکت تعاونی تولیدی و بازرگانی شیرین کام شادان کویر یزد یکی از شرکت های توانمند و موفق در صنایع غذایی به شمار می‌رود که در ۸ سال گذشته تاکنون توانسته کیفیت برتر و قیمت مناسب را فراروی فعالیت های خود قرار دهد. این شرکت در راستای تولید انواع کلوچه و کیک با برند ناخونک در میان مردم شناخته شده و جایگاه خوبی را در میان همشهریان و حتی مردم استان های همجوار به دست آورده است.
اهداف مجموعه
در جهت راه اندازی این شرکت اهداف مهمی را در نظر داشتیم که در ابتدا انجام فعالیت‌های تولیدی و اشتغالزایی بومی از مهم‌ترین اهداف ما بود. همچنین تأمین نیاز استان با توجه به کیفیت محصولات و خدمت رسانی به مردم از دیگر اهداف این شرکت به شمار می‌رود که با عنایت خدا توانستیم در این راه موفق باشیم. به دلیل آن که کیفیت محصولات دارای اهمیت فراوانی است بهترین مواد اولیه که شامل بیش از ۱۴ نوع مواد همچون روغن، شکر، آرد، خشکبار و غیره میباشد را در روند تولید مورد استفاده قرار می دهیم که تلاش کرده‌ایم این مواد را از شرکت ها و مراکز معتبر با تکیه بر کیفیت برتر خریداری نماییم.
آقای محمد مهدی حیدری مدیر عامل این شرکت که از جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است اشتغال زایی و خدمت به مردم را از مهمترین اهداف این مجموعه می داند و بر این باور است که باید مسئولان در جهت توسعه اشتغال زایی و تکیه بر تولید داخلی و حتی صادرات به کمک سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بیایند. با توجه به فعالیت های گسترده این مجموعه و با وجود کیفیت برتر محصولات گفت و گویی درباره عملکرد، اهداف و برنامه‌های این شرکت در مسیر تولید و همچنین انتظارات و آشنایی با مشکلات موجود انجام داده ایم که با هم می خوانیم. در فاز نخست انواع کیک و کلوچه با برند ناخنک تولید می‌شود که در جهت تولید محصولات از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنیم زیرا کیفیت رمز مهمی در پایداری و ماندگاری است و در حقیقت با کیفیت برتر، مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهیم و تعامل خوبی با اداره بهداشت و اداره استاندارد در راستای حفظ کیفیت مطلوب تولیدات و محصولات داریم.
محصولات
کلوچه جزء محصولات صنایع غذایی است که به عنوان غذای کمکی یا نیمروز به منظور تامین بخشی از انرژی روزانه، کاربرد دارد. با توجه به ارزش غذایی بالای کلوچه و باتوجه به این که از نظر کالری، تامین کننده قسمت بیشتری از انرژی روزانه می تواند باشد و با توجه به عمومیت مصرف آن در بین قشرهای مختلف، در سنین مختلف و منحصر نبودن این محصول به یک گروه سنی میتوان جایگاه بسیار خوبی برای مصرف آن در نظر گرفت. کلوچه ناخونک نوعی شیرینی سنتی است که مواد اصلی آن آرد، روغن، شکر و تخم مرغ میباشد و در وسط آن مغزی مخصوص قرار داده شده است.
چرا ناخونک؟

زیرا ما مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار می دهیم .

زیرا ما بهترین مواد اولیه را از بهترين تجار خريداري ميكنم هدف ما توليد محصولات باكيفيت است .

زیرا ما تمام نکات بهداشتی در فرایند تولید را به دقت رعایت میکنیم و تعامل خوبی با اداره بهداشت و اداره استاندارد داریم.

فروشگاه محصولات ناخونک
برای خرید محصولات ناخونک به صورت عمده و یا دریافت نمایندگی پخش در شهرستان‌ها با ما درغرفه دس تو دس تماس بگیرید. همکاران ما در واحد توسعه فروش آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
محصولات
اخبار و مقالات
اطلاعات بیشتر
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.