جست و جو در
/ یزد / يزد

گروه تولیدی پارچه دکوراتیو نساجیت

گروه تولیدی پارچه دکوراتیو نساجیت در سال ۱۳۹۷ تاسیس شد.این شرکت با هدف تولید پارچه های دکوراتیو درجه یک ایرانی با کیفیت و مواد اولیه مرغوب و طرح های زیبا شروع به فعالیت کرد.هم اکنون این شرکت با مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰ مترمربع و تولید روزانه ۲۰۰۰ متر پارچه مبلی های متنوع و اشتغال ۱۵ نفر نیروی کار و بهره مندی از دستگاه های بافندگی و نساجی به روز مدرن در حال فعالیت است.به مرور زمان با توجه به استقبال مشتریان گرامی طرح ها و سبد محصولات نساجیت هم گسترده تر و همینک بالغ بر ۱۲ طرح متنوع و جذاب ایرانی روی خط تولید این شرکت هستند.کیفیت مرغوب و طرح های متنوع نساجیت باعث شد تا صادرات پارچه مبلی به کشور های همسایه اعم از عراق و آذربایجان و… صورت بگیرید.

پارچه شانل
پارچه شانل یا شنل یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه مبلی است. شانل نوعی پارچه کرکی نرم و براق است که از نخ طبیعی ابریشم، پنبه و یا نخ‌های مصنوعی بافته می‌شود. تطبیق پذیری شانل آن را به گزینه ای عالی برای دکوراسیون های مختلف تبدیل می کند .همچنین پارچه مبلی شانل یا شنل یکی از پارچه های پرکاربرد در صنعت تولید و فروش عمده پارچه برای مبلمان است که در دسته پارچه های اشرافی و لوکس قرار می گیرد. شنل در تنوع رنگی بالایی تولید می شود.
پارچه ساتن
ساتن یکی از پرطرفدارترین و معروفترین انواع پارچه در جهان است که برای پارچه رومبلی نیز از آن استفاده می شود.ساتن به پارچه ای صاف و براق گفته می شود که می تواند از الیاف مختلف از پشم تا پلی استر یا پنبه تا ابریشم بافته شود.ظاهر براق با بافتن تارها وعبور از داخل سیلندرهای گرم ایجاد می شود. ساتن چیزی فراتر از یک پارچه نرم و براق است که اغلب برای لباس های فانتزی استفاده می شود و می تواند انواع مختلفی از پارچه ها را شامل شود.
پارچه مخمل
یکی محبوب ترین پارچه مبلی ها، پارچه مبلی مخمل است. این پارچه به قدری زیبا و خاص است که در زمان رنسانس به نماد اشرافیت تبدیل شده بود.امروزه پارچه مبلی مخمل به دلیل جنس نرم، لطیف و مقاومت بالای آن تبدیل به یک پارچه مبلی محبوب و پر استفاده شده است.یکی از دلایل این موضوع بافت پیچیده و استفاده از ابریشم در تولید آن است. رومبلی مخمل جلوه خاصی به انواع مبلمان می دهد.
مخمل
پارچه پرده کتان
پرده‌های کتان یا ترکیبی از پنبه و کتان، گزینه‌های محبوبی هستند برای هر سبکی از طراحی داخلی کاربرد دارند. اگر می‌خواهید ورود نور به اتاق خواب را کاملا مسدود کنید یا اتاق نشیمن را با پرده دکور کنید، پرده‌های کتانی که بسیار خشک و مستحکم هستند را انتخاب کنید.
برخی از مشتریان پارچه دکوراتیو نساجیت
محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.