جست و جو در
/ یزد / يزد

فروشگاه قلمکده آوینا

درباره ما

 

 

  خانم زهرا صداقتی 

 

 

 

 

زهرا صداقتی متولد اردیبهشت 61 فارغ تحصیل دوره کارشناسی رشته مدیریت بازرگانی ،  خالق رمان 270 صفحه ای درآغوش گندمزار که به چاپ سوم رسیده و نویسنده داستان کوتاه  کهنه شراب  در 48 صفحه می باشد. وی همچنین همکاری برای گردآوری کتاب اشعار کرونایی با دو نوسینده فرهیخته جناب آقای سید اکبر طباطبائی وایقان و سرکار خانم زهرا قاسمی را در کارنامه خود دارد .

 

 

  معرفی کتاب درآغوش گندمزار 

 

 

 

رمان «در آغوش گندمزار» نوشته سمیه صداقتی (ملکه)، پژوهشگر، شاعر و رمان‌نویس شیرازی با ویراستاری کرامت یزدانی (اشک)، شاعر و نویسنده شیرازی، در ۲۷۰ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شده است.

 سمیه صداقتی (ملکه) نویسنده رمان ، در خصوص این رمان عاشقانه می گوید: رمان «در آغوش گندمزار»، داستانی است که نه فقط به عشق بلکه به معشوق هم نگاهی ژرف دارد و این بار عشق در یک طبقه اجتماعی جوانه می‌زند که در نگاه عام یک هنجارشکنی محسوب می‌شود و جسور بودن، او را همراهی می‌کند، اما تا عشق انتخاب می‌شود پرده کنار می‌رود ، آنجاست که قهرمان داستان با ماجراها و داستان‌هایی در هزار توی دنیا روبه‌رو می‌شود که خود او بین واژه عشق و تحمل مبهوت می‌شود. 

از سوی دیگر، «در آغوش گندمزار»، در هر دوره‌ای که مورد خوانش قرار بگیرد یادآور عشق و حقایق مربوط به سال‌های سخت دوست داشتن است. سمیه (زهرا) صداقتی (ملکه)، توانسته است مانند همیشه قلم شگفت‌انگیز خود را برای دوستداران حوزه رمان های عاشقانه، به رخ بکشد. زندگی روزمره انسان ها در این رمان به خوبی به تصویر کشیده شده است و نویسنده با اکتشافات متفاوتی در مورد موضوعات مشابه در آن حرف می‌زند.
 
«در آغوش گندمزار»، یک داستان عاشقانه با قدرت حیرت‌آور است! شاید با خواندن این کتاب بیشتر به یاد رمان‌های عاشقانه‌ای بیفتید که در آن حسرت و دستیابی به عشقی که بازگو نمی‌شود، همواره احساس می‌شود؛ اما صداقتی (ملکه) برای جزء به جزء واژه‌های این رمان بزنگاه های قابل توجهی را خلق کرده است. این بانوی فرهیخته، تاثیر انتخاب‌ها، آدم‌ها و آموزه‌هایی که آنها می‌توانند در یک رابطه دوستانه، عاشقانه ایجاد کنند را در این کتاب به‌خوبی به‌تصویر کشیده است.
 

 

 

 

رمان در آغوش گندمزار به دو زبان کوردی و انگلیسی نیز ترجمه شده است.

 

ڕومانی لە ئامێزی مەزرای گەنم ، رۆمانێکە لە دوو بەش پێکهاتووە بەڵام لە ڕابردوودا قەتیس ماوە ، ڕومان هەنگاو بە هەنگاو خوێنەر دەبات بۆ بەهارێکی عاشقانە و لەو پاییزەدا جێی دەهێڵێت وا دەڵێن عەشق سنووری تێپەڕاندووە .
لەو شوێنەیدا بۆ دڵی مرۆڤ بەربەست دادەنێین و نامانەوێ لە ڕۆحی دیلی عاشق تێبگەین .

 

 The novel in the arms of a wheat field a novel in two chapters, but the remnant in the past, takes the reader hand in hand to the romantic spring and leaves him in the autumn, which is the love has broken the norm.
Where we set boundaries for the human heart and do not want to understand the conquested soul of the lover.

 

 

 معرفی کتاب کهنه شراب 

 

 

 

کهنه شرابی داستان کوتاهی از وقوع طاعون و رقم خوردن سرنوشتی جدید که برای یکی از بازماندگان کلید می خورد .خواننده فکرش در میانه ی قصه به خدا ،عشق ،زن ،تقدیر و نگاه جامعه به این قضایا درگیر می شود و با شندیدن چند داستان دیگر بیشتر به تفکر فرو می رود و غرق لذت می شود  این داستان کوتاه  در 48 صفحه به رشته تحریر درآمده است .

 

 

 معرفی کتاب اشعار کرونایی 

 

 

 

همان طور که می دانیم از زمانی که جهان با بیماری کرونا درگیر شد و تمام حوزه ها و صنایع به نحوی از لحاظ مادی و معنوی درگیر این بیماری شوم شدند .و کارهای بسیار  زیبایی برای ترمیم درد روحی مردم و بر طرف شدن استرس انجام شد در حوزه فرهنگی هم افراد صاحب ذوق اشعار و داستان های زیادی به تحریر درآوردند که با دو دوست نویسنده افتخار گردآوری یک مجموعه شعر را داشتم.

 

 

 

 

 

 

محصولات
اخبار و مقالات
اطلاعات بیشتر
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین