جست و جو در
/ یزد / اردكان

هلدینگ سرامیک های صنعتی اردکان (AIC)

درباره ما

 

شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان

 

 

مدیر عامل : جناب آقای اصغر برهانی

 

اصغر برهانی سرامیک صنعتی ,دس تو دس

 

 

شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان در سال ۱۳۷۴ با شماره  ۱۲۴۶۲ به ثبت و در سال ۱۳۷۶ به بهره برداری رسید و در همین سال اولین تولید خود را با نام تجاری «AIC» روانه بازار نمود.
هلدینگ  AIC به عنوان بزرگترین تولید کننده سرامیک‌های مهندسی بر پایه آلومینایی و سیلیکاتی در کشور موفق گردید با تولید دانش فنی و تکنولوژی ساخت ضمن حفظ برتری کیفیت تولید، با استفاده از تخصص، تعهد و پشتکار پرسنل خود، ظرفیت انواع تولیدات هلدینگ را به ۱۰۰،۰۰۰ هزار تن  در سال افزایش و در کنار آن نسبت به تنوع تولیدات خود ، بنا بر نیاز صنایع کشور اقدام نماید .

 

 

 


طیف وسیع مصرف کنندگان: با توجه به تنوع محصولات هلدینگ  ، صنایع مصرف کننده عبارتند از :


صنایع نفت، گاز و پتروشیمی - صنایع معدنی و فولاد – صنایع کاشی ، سرامیک، چینی ، لعاب ، رنگ و سیمان- صنایع شیمیایی و غذایی - صنایع هوای فشرده – صنایع دیر گداز و...
افتخار کسب دهها گواهینامه تأیید کیفیت و رضایت از سوی مشتریان داخلی و خارجی، همچنین کسب گواهینامه های بین المللی و استقرار سیستم مدیریت یکپارچه  IMS  و گواهی استاندارد اروپا CE  گواه تلاش مستمر این هلدینگ در تحقق اهداف والای خود می باشد.


تولیدات این هلدینگ در فاز اول محصول گلوله‌های سرامیکی آلومینایی مورد مصرف در بالمیل‌های صنعتی (آسیاب‌های صنعتی) و سپس با ایجاد خط تولید لاینرهای آلومینایی بالمیل جهت حفاظت از پوشش فلزی آسیابهای صنعتی نیز تولید گردید. پس از تثبیت این دسته از محصولات، استراتژی بعدی هلدینگ به نفوذ در صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و تولید محصولات خاص سرامیکی جهت رفع نیاز برخی اقلام  مورد نیاز اینگونه صنایع قرار گرفت و برهمین اساس سرامیک بالهای آلومینایی و سیلیکاتی به عنوان یک محصول استراتژیک توسط این هلدینگ، تولید و در مدت کوتاهی با توجه به کیفیت بالا و اختلاف قیمت چشمگیر آن با نمونه های مشابه خارجی در بازار داخلی، توانست جای خود را در صنعت باز نماید . در ادامه توسعه تولید محصولات  سرامیک‌های ضد سایش مورد مصرف صنایع معدنی و فولادی  در این هلدینگ صورت پذیرفت . در ادامه فن آوری های جدید هلدینگ با تولید اکتیو آلومینا با دانش بومی و ساخت ۱۰۰ درصدی تجهیزات لازم در داخل کشور، این هلدینگ عملا جزو تولید کنندگان کاتالیست و جاذب در اندازه صنعتی قرار گرفت . همچنین تولید قطعات ویژه آلومینایی مورد نیاز صنایع مختلف کشور و تولید کاتالیستهای بازیابی گوگرد جهت پالایشگاه های گاز کشورو صنایع نفت گاز و پتروشیمی، و آجرهای ضد اسید در صنایع غذایی و آزمایشگاهی و فرآوری سنگ آهن الیژیست مورد استفاده گل حفاری و رنگ های ضد خوردگی و صنایع فولاد از جمله محصولات دیگر هلدینگ AIC  بوده است که با توجه به قرار گرفتن تمامی محصولات در سبد محصولات دانش بنیان ، زحمات بی وقفه مدیریت ، کارشناسان و متخصصین این هلدینگ به ثمره ظهور رسیده است. در حال حاضر هلدینگ AIC  با استفاده از توان علمی نخبگان صنعت کشور و تلاش مداوم مدیران و پرسنل خود با عنایت به توان داخلی کشور از سال ۱۳۹۵ تولید ( پودر گاما آلومینا ) را به عنوان ماده اولیه تعدادی از محصولات ، و پروژه ملی خود ، تولید ماده اولیه اصلی محصولات ( پودرآلفا آلومینا ) را با تولید دانش فنی و تکنولوژی ساخت ، بومی سازی نموده و از خروج مقادیر قابل ملاحظه ای ارز جلوگیری کرده و از منوپلهای خارجی با توجه به تحریمهای موجود خارج گردید. لازم به ذکراست آلفا آلومینای تولیدی این هلدینگ کیفی ترین آلفا آلومینا موجود کشور می باشد که با تولید این ماده ، ایران به عنوان پنجمین کشور تولید کننده این ماده استراتژیک در دنیا شناخته میشود.

 

محصولات

 


واحد تحقیقات هلدینگ نیز با توجه به فرموله کردن خط تولید محصولات با کنترل‌های صحیح و طبق استاندارد های تعریف شده جهت بهبود مداوم محصولات بصورت مستمر در حال انجام خدمات فنی و علمی خود میباشد.
این هلدینگ با دارا بودن بالغ بر ۳۰۰ نفر، از لحاظ پرسنلی در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته و وفاداری پرسنل به سیستم در حد بالا بوده و ضمن توجه به این امر، تجربه و تخصص افراد در هلدینگ حفظ شده و کماکان ارتقاء می یابد.


سهام این هلدینگ با نماد کسرا در سال ۱۳۸۳ در بازار بورس اوراق بها دارتهران عرضه گردید و با توجه به پذیرفته شدن آن در بورس اوراق بهادار در سالهای گذشته و بدلیل رشد مستمر و فزاینده توانمندیها در تمامی زمینه ها، سهام این هلدینگ یکی از بهترین انتخابها برای فعالان بازار سرمایه بوده، بطوری که نماد کسرا به یکی از شناخته شده ترین نمادهای موجود در بورس اوراق بهادار تهران تبدیل شده است.
و این افتخار، بزرگترین برگ زرینی است که هلدینگ AIC   در طول فعالیت صنعتی خود ، در جهت خود کفایی صنعتی ، پیشکش جامعه صنعت کشور و سهامداران محترم نموده و این در حالی است که افق های روشن ترسیم شده برای رشد و توسعه شرکت با هدف بر طرف نمودن نیازهای استراتژیک صنایع گوناگون کشور در زمینه مواد پیشرفته همچنان ادامه داشته و خواهد داشت .

 

گواهینامه و افتخارات

 

افتخارات AIC در مسیر تلاش مستمر و آگاهانه توسعه

شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان در طول فعالیت خود موفق به کسب افتخارات و گواهینامه‌های متعددی شده است که در زیر برخی از آن‌ها آورده شده‌اند:

    کسب تندیس مدیر برگزیده جهادی و اجرایی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۹۵)

    دریافت تندیس و لوح تقدیر هشتمین مسابقه ملی بهره وری در بخش بهره وری انرژی در گروه کانی غیر فلزی (۱۳۹۵)

    دریافت لوح تقدیر برای عملکرد مناسب در شاخص های بهره وری، بهره وری نیروی کار، بهره وری کل عوامل، کارایی فرآیند، بخشهای اصلی، جانبی و ویژه، انرژی، سود آوری، درگروه کانی غیر فلزی (۹۶-۸۵)

    طراحی و ساخت تجهیزات مورد نیاز طرحهای جدید از صفر تا صد با نظر به عدم امکان خرید خارجی

    کسب عنوان تولید کننده رتبه یک سازندگان داخلی از مدیریت بازرگانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران (۱۳۹۵)

    تحقیق و توسعه و ایجاد اشتغال و تولید محصولات جدید با سرمایه گذاری در دو واحد تولیدی با بیش از ۱۰۰ نفر اشتغال با توجه به شرایط رکود اقتصادی (۹۵-۹۳)

    تاییدیه کیفیت محصول (اکتیو آلومینا فعال) از گروه ملی صنعتی فولاد ایران (۱۳۹۵) و دریافت بیش از ۳۰ گواهی تاییدیه محصولات از صنایع مختلف کشور طی سالهای گذشته

    عقد تفاهم نامه سه جانبه شرکت AIC با شرکت ملی گاز ایران و پژوهشگاه صنعت نفت در خصوص تولید و ساخت کاتالیستهای SRU در شرکت سرامیکهای صنعتی اردکان (۱۳۹۶)

    موفقیت AIC در تولید کامل کاتالیستهای بازیابی گوگرد (Claus Catalyst)، شامل: اکتیو آلومینا – تیتانیا – پروموت آهن (۱۳۹۶)

    دریافت تندیس - لوح زرین، گواهینامه رسمی کنگره به عنوان چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران (۱۳۹۷)

    دریافت گواهینامه نام نیک برند از کنفدراسیون برند ایرانی (۱۳۹۷)

    دریافت گواهینامه هوش تجاری از آکادمی AGP انگلستان (۱۳۹۷)

    دریافت پروانه عضویت در کنفدراسیون برند ایرانی (۱۳۹۷)

    موفقیت AIC در تولید محصول ملی و کاملاً بومی ماده اولیه آلفا آلومینا (۱۳۹۷)

    واحد نمونه تحقیق و توسعه در روز گرامیداشت صنعت و معدن (۱۳۹۸)

 

شرکت های زیر مجموعه

 

سرامیک صنعتی ااردکان , دس تو دس سرامیک صنعتی ااردکان , دس تو دس سرامیک صنعتی ااردکان , دس تو دس
محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین