جست و جو در
/ یزد / تفت

کاشی برلیان یزد

درباره ما

 شرکت کاشی برلیان در سال۱۳۷۹/۱۲/۱ تاسیس شد  کاشی برلیان به شماره ثبت 355 و شناسه ملی10840034130می باشد با سابقه ای درخشان عرضه کننده انواع کاشی و سرامیک به صورت اینترنتی می باشد. در سراسر بستر اینترنت فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که به فعالیت های عرضه محصولات مشغول می باشند ولی در بسیاری از موارد دیده شده که این گونه وب سایت ها در تعهدات خود نسبت به مشتریان کوتاهی کرده و باعث بی اعتمادی مشتریان نسبت به خرید از فروشگاه های آنلاین می شود.یکی از راه های اطمینان بخشی به مشتریان و خریداران ارائه میکند کسب مجوزات قانونی از مراجع ذی صلاح می باشد. فروشگاه های اینترنتی در صورت برخورداری از این گونه مجوزها این حس را به کاربران خود القاء می کنند که در صورت بروز مشکل در خرید اینترنتی خود یک نهاد مرجع برای رسیدگی وجود خواهد داشت.کاشی برلیان در طول سال‌های فعالیت خود توانسته است با تکیه بر فناوری‌های جدید و توسعه منابع انسانی و نوسازی و تجهیز ماشین‌آلات خود با پیشرفت های جهانی صنعت کاشی و سرامیک هم‌گام شود و به خوبی به نیازها و سلایق جدید بازار پاسخ دهد و بدین ترتیب از سال‌ها پیش به عنوان یکی از نام‌آوران این صنعت در کشور شناخته شود.

 

 

فرماندار: افتتاح کارخانه سرامیک نویدبخش اشتغال پایدار در سرخس است - ایرنا

 

کاشی 

 

 

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلی‌متر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. کاشی، محصولاتی سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ای دارد مانند حمام‌ها، توالت‌ها، آشپزخانه‌ها و آب ریزگاه‌های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود.

 

سرامیک

 

 

سرامیک در واقع‌ یک نوع کاشی‌ است که به عنوان کفپوش و یا جهت پوشش دیوار‌ها در برخی فضا‌های داخلی استفاده‌ می‌شود و به دلیل جذب پایین آب و رطوب، از مقاومت بالایی برخوردار‌ می‌باشد. ریشه واژه سرامیک از واژه یونانی به نام "Keramikos" گرفته شده است که در فرهنگ لغات فارسی به معنای "سفال گری" ترجمه شده است.

 

 

محصولات 

 

 

محصولات
اخبار و مقالات
اطلاعات بیشتر
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین