جست و جو در
/ یزد / يزد

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی

درباره ما

موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی داخلی با مجوز رسمی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدیریت آقای دکتر امیر نجفی با برخورداری از تیمی کارآمد از سال 1400 فعالیت خود را آغاز نموده است. آنچه برای ما اهمیت دارد تکریم ارباب رجوع و انجام سریع کار می باشد. امید است که این موسسه به عنوان یکی از برترین موسسات کاریابی بتواند در جهت ارائه بهترین خدمات مشاوره ای به کارجویان و کارفرمایان گام بردارد.

اهداف موسسه
1- ارائه خدمات مطلوب به کارجویان و کارفرمایان 2- شناسایی فرصت های شغلی 3- ارزیابی و گزینش افراد جویای کار برای ورود به بازارکار 4- افزایش سطح آگاهی و مهارت کارجویان همراه با آموزش
خدمات ما

اطلاع رسانی دقیق و درست و همچنین مشاوره جامع در زمینه اعزام نیروی کار فنی و متخصص و تامین نیروی مورد نیاز کارفرما به صورت رایگان از مهم ترین خدمات موسسه کاریابی ما می باشد. موسسه ما با دسترسی به منابع گسترده و پرسنل حرفه ای، طیف گسترده ای از خدمات را به متاضیان عزیز ارائه می نماید. به همین منظور متقاضی می تواند صفر تا صد پروژه خود را به دست کارشناسان ما بسپارد تا از هر گونه اتلاف زمان جلوگیری شود.

تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

انتخاب شغل مناسب

ابتدایی ترین مرحله برای انتخاب شغل، پیدا کردن توانایی ها و استعداد هایی است که در آن مهارت دارید. اگر چه این کار ساده ای نیست ولی مشاوران ما کنارتان هستند تا شما را راهنمایی کنند.

مشاوره شغلی

مشاوره شغلی در هر مقطعی به شما کمک می کند تا استعداد ها و توانایی خود را بهتر بشناسید. با دستیابی به این شناخت می توانید انتخاب درست تری در رابطه با شغل یا کسب و کار خود داشته باشید. مشاوره شغلی به شما کمک می کند تا در شغل خود موفق تر عمل نمایید. در شرایط اقتصادی کنونی باید راه رسیدن به موفقیت در کار را دانست پس فرصتی برای تجربه و آزمایش وجود ندارد. راهکار موفقیت در شغل را باید از مشاورین شغلی بپرسید، و نقش یک موسسه کاریابی و شماورین شغلی اینجا نمایان می شود. موسسه مشاوره و خدمات کاریابی ما این بستر را فراهم کرده تا بنتوانید از تجارب آنها استفاده کنید.

کاریابی

موسسسه شغلی و کاریابی ما با تیمی کار آزموده و فراهم سازی زیر ساخت تلفنی برای مشاوره شغلی تلفنی سعی در سهولت و آرامش هر چه بیشتر شما دارد. شما می توانید هر نقطه ی کشور که هستید تنها با یک تماس از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید.

تیم متخصص موسسه مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی داخلی
اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین