جست و جو در
/ یزد / ميبد

کاشی کبریا میبد

درباره شرکت کاشی کبریا میبد
شرکت کاشی کبریا به عنوان تولید کننده کاشی و سرامیک تزئینی، یکی از بزرگترین کارخانه‌ های ایران در عرصه‌ی تولید داخلی انواع محصولات دکراتیو کاشی و سرامیک ایران، و صادرات محصولات خود به بیش از 16 کشور دنیا می باشد. سال ها فعالیت مجموعه کاشی کبریا در حیطه تخصصی پخت سوم کاشی و سرامیک و قرارگیری موقعیت جغرافیایی کارخانه کاشی کبریا در قطب تولید کاشی و سرامیک ایران یعنی شهرک صنعتی جهان آباد میبد یزد، از ویژگی های ممتاز شرکت کاشی کبریا می باشد. شرکت کاشی کبریا همواره تلاش دارد در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن ویژگی های بازار کاشی و سرامیک تزئینی، متنوع ترین طرح ها در ابعاد مختلف را ارائه نماید.
آذرخش سفید

آذرخش مشکی

ارغوان طلایی هوشمند

ارغوان نقره ای هوشمند

مدیر عامل
مدیر عامل : آقای حسین زراعی
شرکت کاشی کبریا میبد یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه تولید کاشی و سرامیک در سطح کشور با دانش بومی و حرفه ای می باشد که امروزه با خط تولیدهای متفاوت و با داشتم بیش از ۳۵% از کل حجم بازار یکی از محبوب ترین ها در حوزه خود محسوب می شود. این شرکت در سال ۱۳۸۳ در فراز و نشیب های این سال ها به توسعه و پیشرفتی خوب و طراحی مثال زدنی رسیده است که برای این پیشرفت از متخصصین و دستگاه های داخلی با آخرین امکانات و متدهای روز دنیا با تلاش جوانان این مرز و بوم به فعالیت خود ادامه داده است. شرکت کاشی کبریا میبد امروزه تمامی محصولات دکوراتیو و تزئینی را تولید می کند که نه تنها در داخل ایران بلکه در دیگر کشور ها نیز مشتریان خاص خود را دارد و همواره کیفیت محصولات این شرکت در میان مشتریان زبان زد می باشد.
تک گل

در واقع کاشی بین کابینتی، همان طوری که از نام آن نیز واضح و مشخص است، محصولی است برای بین کابینت. چرا؟ بخش زیادی از دیوارهای آشپزخانه را کابینت می پوشاند و این امر باعث می شود که دیوار پشت کابینت ها دیده نشوند و زیبایی آن نیز طبیعتاً اهمیتی نخواهد داشت. به همین دلیل بسیاری از افراد در نواحی پشت کابینت از کاشی هایی با طرح ساده و ارزان تر استفاده می کنند و نواحی بین کابینت بالایی و پایینی، یا نواحی بالای سینک یا اجاق را با کاشی بین کابینتی لوکس می پوشانند. این کار یک بهینه سازی خوب در دکوراسیون خانه است! تنوع طرح و رنگی که در این کاشی ها وجود دارد، دست طراح را در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شدت باز گذاشته است .

قرنیز

قرنیز نواری از سنگ یا چوب یا پلاستیک یا بتن و سیمان بوده که در پایین دیوار و در امتداد آن نصب می‌شود. قرنیز عموماً نسبت به دیوار برجسته بوده و مهمترین وظیفه قرنیز محافظت از نازک کاری دیوار در برابر صدمات ناشی از برخورد اسباب و اثاثیه و جلوگیری از نفوذ مستقیم رطوبت و آب از کف به دیوار می‌باشد

فتیله کاشی

این نوارهای تزیینی بین کاشی‌ها به طور کل دارای رنگ‌های متالیک یا ساختاری شیشه ای هستند که باعث انعکاس جذاب تر رنگ و طرح آنها می‌گردد. این نوع کاشی تزیینی به روش‌های متنوعی روکش می‌شود برخی از آنها دارای روکش فلزی می‌باشد و برخی دیگر دارای روکش شیشه ای، دسته‌ی غالب دارای روکشی از جنس لعاب کاشی هستند که بیشتر به شکل طرح و نقش خود را نمایش می‌دهد.

ما در کاشی کبریا همواره با وفاداری کامل به اعتماد عاملان فروش، نمایندگان و مشتریان خود، سعی در بهبود روزافزون کیفیت کالاهای خود داشته‌ایم. استفاده از سیستم‌های تولید high-tech و همچنین تولید محصولاتی با کیفیت بین‌المللی که سازگار با محیط زیست بوده‌اند، سعی داریم محیط خانه‌ی زیبایی را برای تک تک هم‌میهنان و نیز سایر متقاضیان محصولات کاشی کبریا در فراسوی مرزهای ایران پدید آوریم. چرا که زندگی زیبا، لوکس و سازگار با طبیعت، همان زندگی شایسته‌ی ایرانیان، ایران‌ دوستان و نیز تمامی انسان‌ها است.
محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.