جست و جو در
/ یزد / اشکذر

شرکت سرامیک نقش یزد

درباره شرکت سرامیک نقش یزد

شرکت سرامیک نقش یزد با تجربه حدودا ۳۰ ساله مدیران خود در صنعت کاشی و سرامیک از ابتدای سال ۱۳۹۶ با ایجاد امکانات گسترده خود و به طور مستقیم در استان یزد؛ اقدام به تامین و تولید انواع جوهر چاپ دیجیتال, لعاب مات، اوپک و لعاب پولیش، گرانیلیا، انواع فریت و پودر چاپ مات، ترانسپارنت، پروتکشن و . . . همچنین رولرهای سرامیکی کوره و گلوله های آلومینایی در شهرک صنعتی نیکو واقع در اشکذر‌ نموده است. ضمنا این شرکت امکان ارائه هرگونه خدمات جانبی، تحویل انواع طرح های متنوع و اعزام کارشناسان مربوطه جهت اجرا و خدمات پشتیبانی به مشتریان خود را دارد.

اگرچه که شرکت سرامیک نقش یزد تجربه و قدمت چندین ساله در این حوزه دارد ولی تا به امروز تمام تلاش خود را داشته که از به‌ روزترین روش‌های دنیا بهره ببرد تا توانایی تضمین کیفیت محصولات خود را در هر زمانی حفظ بکند و صرفاً به تعداد سال فعالیتش تکیه نکند. مهم‌ ترین هدف این شرکت طی تمامی سال‌های فعالیت ایجاد ثبات در کیفیت محصولات طی دراز مدت بوده‌ است.
مهم‌ترین موضوع در کارخانه سرامیک نقش حین همکاری این است که مشتری به طور کامل به روند همکاری اعتماد داشته باشد و موضوعی ذهنش را درگیر نکرده باشد. اگر مسئله‌ای وجود دارد که برای شما مبهم هست اجازه دهید کارشناسان ما با شما صحبت و توضیحات مورد نیاز را برایتان شرح دهند.
شرکت سرامیک نقش یکی از بزرگترین تولید‌کنندگان لعاب کاشی و سرامیک در سطح کشور می‌باشد. این شرکت با به‌روز نگه داشتن دستگاه‌ها و کوره‌های خود توانایی تولید انواع محصولات از قبیل لعاب، انگوب، فریت، پودر رتگ چاپ برای انواع کاشی و سرامیک از قبیل تک پخت و دو پخت و کاشی‌های پر سلان کف و زیر را دارا می‌باشد.
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.