جست و جو در
/ یزد / يزد

پارسیان درین نخ ایساتیس

درباره شرکت پارسیان درین نخ ایساتیس
شرکت پارسیان درین نخ ایساتیس (سهامی خاص) با اتکال به خداوند متعال و با سرمایه گذاری تنی چند از خادمان صنعت در 1394، با هدف تولید انواع نخ های فانتزی در شهرک صنعتی یزد تاسیس و با همکاری و پشتکار کارگران، کارمندان و متخصصین زحمتکش خود، با تولید صدها مدل نخ فانتزی در اشکال، نمرات و الیاف مختلف توانسته بخش بزرگی از نیاز همکاران در زمینه تولید پرده، رو مبلی، پارچه های لباسی، شال، روسری، گلدوزی و … برطرف نماید و بدین صورت در خدمت صنعت نساجی کشور بوده و از خروج انبوه ارز از کشور جلوگیری نماید.
مدیر عامل : آقای نوید دری
نخ فانتزی
نخ به ساختاری نازک و بلند از الیاف پیوسته و در هم تنیده گفته می شود که برای استفاده در تولید منسوجات، خیاطی، قلاب دوزی، بافندگی، گلدوزی و طناب مناسب هستند. نخ های فانتزی با نخ های معمولی تفاوت دارند و این تفاوت ها معمولا در قالب رنگ، ساختار، یا هردو نمایان می شود. نخ های فانتزی عمدتا در کالا های با ارزش استفاده می شوند، بنابراین نمی توان حجم کم آن ها را نادیده گرفت.
موارد استفاده از نخ های فانتزی
موارد استفاده از نخ های فانتزی : تولید پارچه برای پیراهن و لباس مردانه، پیراهن و لباس مجلسی زنانه، منسوجات دکوری، پارچه مبلمان، پارچه توییت پشمی، پوشاک کودکان، منسوجات تزیینی مانند پرده ها و فرش ها ، قلام تزیینی و منسوجات مورد استفاده در بخش های شرکتی، مثل تزیینات داخل اتومبیل، مبلمان پارچه ای در لابی هتل ها
محصولات درین نخ
نخ فانتزی شماره 2

 نخ فانتزی شماره 5

نخ فانتزی شماره 7

نخ فانتزی شماره 3

محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اخبار و مقالات
اطلاعات بیشتر
اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.