اتصال بوشن مغزی 20*1/2

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 10 خرید: 3 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

اتصال یکسر مغزی زرین کار، کانکتوری محسوب می‌شود که معمولا از آن برای اتصالات آبی مثل شیر فلکه برنجی، مهره ماسوره، مغزی و یا اتصال لوله فلزی به لوله‌های تک لایه استفاده می‌شود. این محصول دارای یک سر نر و یک سر ماده است؛ قسمت نری آن از جنس برنج است و بدنه و قسمت ماده‌ی آن از پلاستیک ساخته شده است.
این اتصال یک سر فلزی اصولا در مواقعی مورد نیاز است که قرار باشد لوله پلی پروپیلن را به اتصالات دنده‌ای وصل کنیم؛ در این صورت، سر مادگی این رابط به لوله جوش داده می‌شود و سر نری آن به اتصالات دنده دار وصل می‌شود. به خاطر همین، سر دنده دار از آلیاژهایی مثل برنج، به صورت رزوه دار ساخته می‌شود تا اتصال راحت‌تر و مطمئن‌تری شکل بگیرد.
مغزی بوشن یکسر مغزی زرین کار، یک مغزی تماما رزوه است و 12.5 میلی‌متر یا 1/2 اینچ طول دارد. قطر مغزی نیز 25 میلی‌متر است که آن را برای اتصالات 1 اینچی مناسب می‌سازد. قسمت های دیگر این محصول از پلی پروپیلن راندوم کوپلیمر (PP-RC) ساخته شده است. مزیت این پلیمر در قدرت آن است که می‌تواند تا فشار 20 اتمسفر را برای آب سرد و فشار 10 اتمسفر را برای آب گرم تحمل کند. همینطور می‌توان از آن برای آب‌های داغ تا 95 درجه سانتیگراد استفاده کرد. پلی پروپیلن کوپلیمر، عمر و دوام زیادی دارد و در برابر مواد اسیدی و بازی نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. در نتیجه، دیگر نیازی به عایق‌کاری نیست.

مشخصات

وزن :
مناسب برای :
جنس :
سایر توضیحات :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین