اجاق گاز توکار 5 شعله پیکو - مدل 539

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 5 خرید: 5 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

اجاق گاز صفحه ای شرکت پیکو به گونه ای طراحی شده که کارکردن با آن بسیار راحت و دلپذیر میباشد و محل قرار گیری سرشعله و شیرها در بهترین نقاط از لحاظ ارگونومیکی میباشد


طراحی منحصر به فرد شبکه چدنی شرکت پیکو با نمای زیبا، ساده، سبک و مستحکم ، امکان ثبات و تعادل ایده آل ظروف طی پخت و پز را میدهد.


طرح زیبای شیر، سرشعله، شبکه و همچنین صفحه اجاق گاز که از جنس شیشه سکوریت است ، زیبایی چشم نواز و محسور کننده ای دارد.


٢ ساباف از آنجایی که شعله به رنگ آبی نقش اساسی در کیفیت پخت و پز دارد که این کار به لطف سرشعله های نسل باعث راندمان بالا و حداقل مصرف انرژی در اجاق گاز های شرکت پیکو گردیده است.


هر زمان به هردلیل از جمله سر رفتن غذا شعله خاموش شود، ترموکوپل اجاق گاز در کمتر از ١٥ ثانیه گاز را قطع میکند. مزیت ترموکوپلهای پیکو تثبیت آنی شعله است.


در اجاق گاز های شرکت پیکو برای روشن کردن مشعل ها دیگر نیازی به به کارگیری هر دو دست نیست! با فندک مدرن تعبیه شده در این اجاق گازها به محض چرخاندن شیر گاز، همزمان فندک به صورت خودکار جرقه زده و مشعل مورد نظر روشن میشود.


از آنجایی که تولید اجاق گازهای شرکت پیکو مجهز به ورودی متحرک گاز با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه متناسب با انواع مسیرهای لوله کشی گاز می باشد و این امر باعث می شود تا از خم شدن و شکستگی شلنگ ، قطعی گاز جلوگیری و در نتیجه افزایش ایمنی به هنگام نصب اجاق گازهای پیکو را در آشپزخانه فراهم آورد.

مشخصات

ابعاد :
تعداد شعله :
رده مصرف انرژی :
جنس صفحه :
سیستم ایمنی :
مشعل :
جنس شبکه :
فندک اتوماتیک :
ترموکوپل :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین