شیرینک فیلم

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 0 خرید: 15 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

فیلم شیرینک روشی مناسب و مقرون بصرفه برای بسته بندی و ساماندهی قوطی ها، بطری ها، کارتن ها و کالاها میباشد ، همچنین از مزیت حمل و نقل با وزن کم برخوردار است. علاوه بر این، فیلم شیرینک برای بازیافت  زباله مناسب است. تقاضا برای فیلم شیرینک چاپی که ابزار تبلیغی موثر و مقرون بصرفه برای ایجاد یا ارتقای تصویر برند در بازار رقابتی محسوب می شود روز به روز رو به رشد میباشد.
فیلم شیرینک شفاف یا چاپی بصورت رولی  یا کیسه ای، برای روکش سازی در صنایع مختلف نظیر سرامیک، شیشه کانتینر، آجر، مواد خام ساختمانی، کودها و تولیدات غذایی استفاده میگردد.
* مقاومت بالا به سوراخ شدگی و قابلیت عالی بسته بندی
* شفافیت
* کاهش هزینه های حمل و نقل بدون نیاز به بسته بندی ثانویه
* محافظت از محصولات در برابر خاک، شوک الکتریکی و اشعه UV
* ویژگی های ضدیخزدگی
نمونه های بطری های آب یا قوطی کنسروها معمولا با فیلم های پلی اتیلن بسته بندی می شوند. پلی اتیلن پس از قرار گرفتن در معرض گرما خاصیت الاسیته یافته و در برابر سوراخ شدگی مقاوم می شود و میزان استحکام آن تا 20% افزایش می یابد. در اکثر صنایع نظیر مواد غذایی، پتروشیمی ،کشاورزی ،نساجی ، ساختمانی و غیره… به صورت بسیار آسان و کم هزینه ودر عین حال زیبا ، عملیات بسته بندی مربوط را به انجام میرساند. عرض فیلم و ضخامت آن بنا به درخواست مشتری و بسته به صنعت مربوطه خواهد بود.

 

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین