لوله (لودن) آبیاری قطره ای

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 100 خرید: 5 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

لوله لودن ( برگرفته از واژه low density که با نام تجاری LDPE نیز شناخته می شود ) ، از جنس پلی اتیلن نرم بوده و تقریبا همه خواص لوله های پلی اتیلن سخت را دارا می باشد اما به دلیل ساختار متفاوت این لوله نرم و انعطاف پذیرتر می باشداین لوله در سایز های مخصوص و محدودی تولید می شوند .بطور کلی مصرف سایزهای 16 و 20 میلیمتر لوله آبیاری بیشتر از سایزهای آن است و سایز 16 میلیمتر بیشترین کاریرد را در پروژه های آبیاری قطره ای دارد.

از مزایای این لوله نصب سریع و آسان آن است و اتصالات آن از نوع فشاری بوده و اتصال براحتی انجام می شوداین لوله به گونه ای است که قطره چکان ها بر روی آن نصب می شود و یکی از مهمترین ویژگی که لوله آبیاری قطره ای باید داشته باشدمقاومت خوب در برابر اشعه ماورا بنفش خورشیدی یا UV است که بدلیل اینکه لوله آبیاری قطره ای معمولا روی زمین پهن می شود و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارد که داشتن این ویژگی بسیار با اهمیت است . لوله های غیر استاندارد در برابر اشعه UV به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند تا حد امکان توصیه می شود از لوله ی استاندارد و باکیفیت مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین