نی مخصوص آبسردکن
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

شما بفروشید
شما بفروشید
بدون فروشنده

هیچ غرفه داری این محصول / خدمت را ارائه نمیدهد

توضیحات

در حال حاضر برای خنک نمودن آب در تمام مکانها از آبسردکن استفاده می شود و آبسردکن‌های موجود دارای چند نوع شیرآلات می باشد که برای نوشیدن آب از آنها، روش‌های زیر استفاده می‌شود:
– استفاده از لیوان یکبار مصرف
– استفاده از لیوان دائم در کنار آبسردکن
– نوشیدن آب با کمک دست
– نوشیدن آب با قراردادن دهان در مسیر آب یا تماس دهان با نازل خروجی شیرآلات
هر یک از این روش‌ها مشکلات خاص خود از لحاظ اقتصادی، اسراف آب و انرژی و همچنین خطرات زیست محیطی و بهداشتی را به همراه دارد.
با اختراع و تولید شیرآلات نی دار ۱۰۰% در آبسردکن کلیه مشکلات فوق مرتفع گردیده است. در این نوع شیرآلات استفاده کننده شیر را از جایگاه تعبیه شده بر روی آبسردکن برداشته و یک نی ۸ سانتی متری را که از جعبه نی تعبیه شده بر روی آبسردکن برداشته است را روی دهانه شیر قرار می دهد و سر نی را درون دهان می گذاریم و با فشار شاسی شیر، آب را به مقدار مورد نیاز مصرف می کند. پس از آشامیدن آب، نی استفاده شده را در مقابل شاسی جعبه تخلیه نی قرار داده و با فشار آن، نی و چند قطره آب دورن نی به داخل جعبه تخلیه نی انتقال می یابد و در موقع انتقال نی به طور خودکار سوراخی بر روی نی ایجاد نموده تا برای رعایت بهداشت دیگر قابل استفاده نباشد. شاسی استفاده شده در این نوع شیرها قابلیت تنظیم فشار آب را دارد بطوریکه میزان دبی آب خروجی با میزان فشاری که به شاسی وارد می شود، نسبت مستقیم دارد. در مجموعه شیرآلات نی دار نوعی فشار شکن تعبیه شده است که فشار آب را طوری تنظیم می کند که برای آشامیدن مناسب می باشد و در ضمن این فشار شکن برای حالت های مختلف فشار آب قابل تنظیم می باشد. این نوع شیرها تحت فشار آب عمل نموده و به هیچ عنوان امکان برگشت آب به مخزن وجود ندارد و حتی با فشار دهان( فوت) نیز نمی توان آب را به درون شیر و مخزن برگرداند. این نکته قابل توجه است که با مکیدن نیز نمی توان آب را از شیر و نی خارج نمود. در آبسردکن هایی که تحت فشار  آب شهری هستند فشار از طریق آب شهری تأمین می گردد اما در آبسردکن هایی که تحت فشار آب شهری نیستند سیستمی درون آن تعبیه شده است که آبسردکن را تحت فشار کرده و بر اساس فشار آب عمل می کند. لازم به ذکر است جعبه نی با ابعاد ۱۵۰*۱۱۰*۹۰ میلیمتر ظرفیت ۳۶۰عدد نی را داشته و ظرف تخلیه آن نیز به ابعاد ۱۰۰*۱۶۰*۹۰ میلیمتر گنجایش ۲۵۰ نی مصرف شده را داراست.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین