کفپوش طرح دار باران A54

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 1000 خرید: 15 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

یکی از متنوع ‌ترین مصالح و پوشش های ساختمانی که در فضای داخلی و بیرونی ساختمان‌ ها، طی سال های اخیر، کاربرد گسترده ای یافته اند، کفپوش‌ ها هستند. این محصولات، نوعی پوشش برای پوشاندن کف و سطوح در محوطه‌ های خارج از ساختمان، داخل ساختمان و فعالیت های عمرانی است. به تعبیر دیگر، رویه ‌ها و لایه‌ هایی که بر روی کف یک ساختمان یا هر مکان دیگر پوشانده شود، کفپوش می نامند. این محصول را می توان پوشش های تقریبا دائمی دانست که البته امکان تعویض آنها وجود دارد.

با این تعاریف، کفپوش ها، انواع گسترده ای دارند و کاربرد آنها از فضای داخلی منزل تا زمین‌ های ورزشی یا استخرها نیز مشهود است. همچنین برخی زمین ‌های فوتبال از کفپوش های چمن ‌نما استفاده می کنند یا در خودرو برای جلوگیری از ارتعاش، راحتی پا، نظافت و… انواع محصولاتی از جنس الیاف پلی پروپیلن مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال در اینجا، بیشتر بر روی کفپوش های ساختمان ها اعم از فضای داخلی و محیط بیرونی تمرکز شده است.

 

کفپوش

 

کفپوش

مشخصات

وزن هر عدد :
وزن هر مترمربع :
تعداد هر مترمربع :
متراژ هر پالت :
وزن هر پالت :
سایر ویژگی ها :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین