جست و جو در
/ یزد / يزد

سفالین صنعت یزد

درباره ما

 

مدیرعامل : احسان خبیری

 

 

 

 

شرکت سفالين صنعت يزد فعاليت خود را از سالها پيش به صورت محدود شروع کرد.با گذشت سال ها و کسب تجربه توانستيم جايگاه ويژه ايي در خدمت رساني به شما هم ميهنان پيدا کنيم.

ما در اين مسير از افراد متخصص و حرفه ايي استفاده کرديم و توانسته ايم رضايت مشتريان خود را جلب نماييم. همچنان در حال گسترش خدمات و بالا بردن سطح کيفيت خدمات خود هستيم.

 

شرکت سفالين صنعت يزد فروش آجر با کیفیت یزد خدماتي وسيع در اداره ها و شرکت ها و عموم هم ميهنان را انجام مي دهد.

اميدواريم در اين مسير بتوانيم همواره رضايت شما مشتريان عزيز را جلب نماييم.

 

شرکت سفالين صنعت يزد با فروش آجر با کیفیت یزد و با سال ها سابقه ي درخشان درخدمات حرفه ايي آماده ي خدمت گذاري به شما عزيزان مي باشد.

تضمين کيفيت خدمات و سلامت کالا در زمان تحويل کالاهاي شما و همچنين پرداخت خسارت در زمان بروز خسارت هاي ناگهاني از جمله خدمات ما مي باشد.

 

 

 

محصولات سفالین صنعت یزد

 

 

 

 

بلوک سقفی

 

بلوک سفالی سقفی یک عامل پرکننده در مابین دو تیرچه در سقف مورد استفاده قرار می گیرد، جنس این بلوک ها از سفال بوده به صورت توخالی می باشند. در کل باید این گونه گفت که بلوک سفالی یک مصالح پوششی در سقف می باشد.

با توجه به این اصل مهم که یکی از بنیانی ترین و اصلی ترین ارکان در پروسه ساختمان سازی بدون استثناء مرحله اجرای سقف می باشد که بالطبع این حساسیت جایگاه سقف در حفظ استحکام, ثبات, ماندگاری و در نهایت ایمنی ساختمان هر انسان مسئول و متعهد را ملزم به انتخاب و به کار گیری بهترین و مرغوب ترین مواد و مصالح موجود در بازار مینماید که به ویژه کیفیت بلوک های سقفی سفالی در این مرحله تاثیر به سزایی در پیشرفت کار و همینطور نتیجه کار خواهند داشت.

 

 

 

 

آجر

 

آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی به دلیل مقاومت، ظاهر و ویژگی های دیگر خود، کاربرد فراوانی یافته است. آجر نه تنها از نظر کاربرد در ساختمان منازل مسکونی و بناهای صنعتی به مقبولیت عام رسیده است بلکه از نظر معماری و امکانات زیبایی شناسه ای که فراهم می آورد، قابل توجه است.

 

 

 

محصولات
اخبار و مقالات
اطلاعات بیشتر
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین