جست و جو در
/ خراسان شمالی / بجنورد

کارگاه تولیدی عرقیات یامان داغی

درباره ما

کارگاه تولیدی عرقیات یامان داغی با مدیریت آقای محمد اسماعیل صفایی، تولید و عرضه بیش از 35 نوع محصول شامل عرقیات ارگانیک گیاهی به روش سنتی و همچنین دمنوش های گیاهی با برند یامان داغی خراسان شمالی اولین تولیدکننده عرقیات سنتی گیاهی می باشد. عرقیات یامان داغی با تولید محصولات 100% گیاهی و دارای کلیه مجوز های قانونی در خدمت هموطنان عزیز می باشد.

عرقیات یامان داغی
اطلاعات کلی درباره عرقیات یامان داغی
یامان داغی : نام کوهی با صفا در خطه سرسبز خراسان شمالی دارای مجوز قانونی از معاونت غذا و دارو استان خراسان شمالی صددرصد طبیعی دارای شناسه بهداشتی کارگاهی دارای آرم سیب سلامت محصول مزیت مهم و بارز دستگاه تقطیر با آب این کارگاه: فرآوری عرقیات گیاهی به روش تحت خلا میباشد. تحت خلا ( یعنی کلیه مواد موثره گیاه دارویی در زمان تولید حفظ میشود) تولیده شده به روش تقطیر با آب
عرق کاسنی

کاسنی یک گیاه مدیترانه ای است که علاوه بر آشپزی در موارد درمانی و دارویی نیز کاربرد دارد. این گیاه در شرایط مختلف به خوبی رشد می کند و اغلب، در اروپا و در اطراف جاده ها و گذرگاه ها یافت می شود. گیاه کاسنی در ایران نیز کشت می شود .برگ تازه کاسنی حاوی ویتامین «ث» فراوان بوده و از این رو مصرف آن التهابات لثه را که ناشی از کمبود این ویتامین است، بهبود می‌بخشد. کاسنی منبع خوبی از مواد غذایی مختلف مثل روی، منیزیم، کلسیم، آهن، اسید فولیک و پتاسیم است. ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین K نیز در کاسنی وجود دارند. دانه‌های این گیاه یک خانه فروشگاهی از اسید‌های چرب اشباع شده و اشباع نشده هستند.

عصاره کاسنی موجب کاهش رشد تومور‌های سرطانی شده، شهد موجود در کاسنی از کیفیتی برخوردار بوده که اجازه رشد به تومور‌ها را نداده و از خواص آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است. در کاهش درد ناشی از آرتروز بسیار موثر است. می‌تواند برای کاهش درد، درد عضلانی و درد مفاصل به کار رود. کاسنی کاملاً سرد است، و تقویت‌کننده کبد، و مسکن حرارت و عطش، و گرمی و تقویت‌کننده کلیه و فشار خون و صفرا و پاک‌کننده مجرای ادرار و کلیه‌ها است.
عرق یونجه

این عرق از گیاهی به نام یونجه با خاصیت دارویی گرفته می شود. عرق این گیاه دارای طبعی گرم و تر بوده و دارای خواص درمان کم خونی، نرمی استخوان، تقویت سیستم عصبی بدن و به دنبال آن کاهش لرزش بدن، درمان عقب افتادگی و یا بی نظمی دوران قاعدگی در بانوان، تامین ویتامین ث بدن، افزایش شیر مادر، مناسب برای کودکان در حال رشد که استخوان بندی او را محکم کرده و سیستم بدن او را تقویت می کند، تنظیم کننده و پایین آورنده قند خون و مناسب برای افراد مبتلا به دیابت، مصرف روزانه نصف استکان باعث باز شدن عروق می شود.به دلیل دارا بودن ویتامین A یکی از راه های درمان شب کوری نیز محسوب می شود. برای درمان سرما خوردگی و کمک به بهبود سریعتر آن موثر می باشد. از طرفی مخلوط عرق یونجه یا گیاه آن با عسل به عنوان ضماد برای درمان ورم موثر می باشد.

عرق شوید

عرق شوید علاوه بر طعم و عطری دلپذیر از خواص دارویی بی نظیری برخوردار است. وجود ترکیباتی نظیر مونوترپن‌ها، مواد معدنی، زیست زردینه‌ها یا فلاونوئیدها (flavonoids) و اسیدهای آمینه در ایجاد خواص عرق شوید و تأثیرات شگفت انگیز آن موثر هستند. به عنوان نخستین خاصیت عرق شوید می‌توان به قدرت آرام بخشی آن اشاره کرد. در عین حال، از دیگر خواص عرق شوید می‌توان افزایش قوای جسمانی و تأثیر آن در دفع مایعات اضافی بدن را نام برد. کمک به بهبود و درمان سوء هاضمه و نفخ، تسکین درد، بادشکنی، ازدیاد شیر مادران شیرده و تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها از دیگر خواص عرق شوید به شمار می‌روند. از طرف دیگر، عرق شوید و دیابت، مدت‌ها است که به عنوان دشمنانی همیشگی شناخته می‌شوند.

عرق بومادران

عرق گیاهی بومادران دارای خواص زیادی مانند تب بر، کاهش دهنده فشار خون، قابض و ضدعفونی کننده مجاری ادراری می باشد. به طور سنتی از این عرق گیاهی جهت برطرف کردن کوفتگی، ورم، کشیدگی عضلات، کاهش تب، بهبود سرماخوردگی، آمنوره و اسهال است و به طور ویژه برای بهبود بیماری های ترومبوتیک همراه با فشار خون شامل ترومبوز مغزی یا کرونری مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهم ترین فواید این عرق گیاهی برای زنان می باشد و می تواند برای درمان عفونت ها و کیست های زنانه بسیار مفید باشد. گیاه بومادران دارای اثرات ضد باکتریایی نیز می باشد و مطابق با مرجع کمیسیون E، جهت رفع مشکلات سوء هاضمه و ناراحتی های اسپاسمی مجاری گوارشی استفاده می شود و کارایی دارد. که عرق گیاهی بومادران دارای اثر محفاظت کننده از معده در برابر آسیب ناشی از اتانول می باشد. به طور خلاصه این عرق گیاهی از موکوس معدی محافظت می کند و همچنین دارای اثرات صفرا آور، ضد باکتری، قابض و ضد اسپاسم است .

محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.