جست و جو در
/ یزد / بافق

کاشی و سرامیک زمرد بافق

درباره شرکت کاشی و سرامیک زمرد بافق
کارخانه کاشی و سرامیک زمرد بافق در سال 1392 بعد از حدود دو سال تعطیلی مجددا فعالیت خود را آغاز نمود. 90 درصد سهام این کارخانه در اختیار افراد غیر بومی و 10 درصد سهام در اختیار مردم بومی شهرستان بافق بود. در زمان راه اندازی مجدد این کارخانه ظرفیت تولید آن 8 تا 10 هزار متر مربع در روز بود. شرکت کاشی و سرامیک زمرد بافق در راستای بروز رسانی و همگام بودن با صنعت روز دنیا اقدام به خرید دستگاه چاپ دیجیتال نمود و امروز به لطف پرودگار و همکاران مدیران و پرسنل این شرکت شاهد پیشرفت روز افزون این شرکت و تولید کاشی و سرامیک با کیفیت بالا و تنوع طرح می باشیم. راهبرد اصلی این شرکت کاشی و سرامیک زمرد بافق حرکت در مسیر مشتری مداری است. مشتریان را شریک اصلی خود می داند و به همین دلیل افتخارات کسب شده را نیز مدیون شرکای اصلی خود که همانا مشتریان وفادار هستند می داند.
مدیر عامل

مدیرعامل: آقای حمید مرتضایی

ویژگی محصولات

کالیبره بدنه قرمز قیمت مناسب روتو- دیجیتال سرامیک کف و دیوار کیفیت مطلوب

دسته بندی محصولات کاشی و سرامیک زمرد
محصولات کاشی و سرامیک زمرد با توجه به مشخصه های مختلف زیر دسته بندی می شود: براساس سایز: 25*25، 30*60، 30*90، 50*50، 60*60 بر اساس نوع محصول: کاشی دیواری، سرامیک کف، سرامیک دیوار بر اساس نوع لعاب: مات، مات رستیک، براق، براق رستیک، پولیش، سمی پولیش بر اساس نوع بدنه: بدنه سفید، بدنه قرمز، پرسلان، گرانیتی
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

کاشی بدنه
کاشی بدنه نوعی ای کاشی که از لحاظ ضخامت، ضخامت کمتری به نسبت کاشی های کف دارد و از لحاظ تنوع و سایز بسیار متفاوت می باشد. بیشتر کاشی های بدنه به روش مونوپروزا تولید می شوند. این کاشی در دمای بین 1050 تا 1180 درجه سانتی گراد و حدود 50 دقیقه در کوره می ماند.
کاشی کف
کاشی سرامیک کف خانه یکی از رایج ترین موارد مورد استفاده در دکوراسیون منزل می باشد. امروزه نه تهنا سرویس بهداشتی و حمام بلکه در آشپزخانه، راهرو، هال و پذیرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
محصولات
اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.