جست و جو در
/ یزد / يزد

مهندسی توسعه جذب خورشید انرژی گهر

مدیر عامل : علی اکبر امینی کافی آباد

شرکت توسعه جذب خورشید انرژی گهر

شرکت مهندسی توسعه جذب خورشید انرژی گهر
شرکت جی سی موتور (شرکت مهندسی توسعه جذب خورشید انرژی گهر) یکی از زیر مجموعه های شرکت بزرگ الکترو کویر است،که با هدف ارائه حمل و نقل پاک ، کارآمد ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه در سال 1395 تأسیس گردید. مدیران ارشد مجموعه الکترو کویر با لمس اهمیت موضوع نیاز جامعه به استفاده از وسایل حمل و نقل پاک و همچنین مدنظر قراردادن چالش های شرکت های تولید کننده وسایل نقلیه برقی، همچنین بررسی مشکلات مصرف کنندگان این محصولات درسدد برآمدند که این موارد را به بهترین شکل ممکن مرتفع نمایند. از موارد و مشکلاتی که مصرف کنندگان وسایل نقلیه برقی با آن دست و پنجه نرم می کردند می توان به قیمت بالای این محصولات،خدمات پس از فروش بسیار ضعیف و عدم تامین نیاز مصرف کننده در صورت بروز ایراد بعد از خرید محصول، استفاده از متریال وقطعات بی کیفیت در ساخت این محصولات (به عنوان مثال استفاده از باتری لید اسید که نسبت به باتری لیتیوم یون دارای عمربسیار پایین و قدرت بسیار کمتر و همچنین پیمایش بسیار پایین تر می باشد) که تقریبا تمامی موارد ذکر شده در بالا در دستورکار این شرکت جهت مرتفع ساختن آن قرار گرفته است.
خودروهای برقی دوستار محیط زیست
امروزه معضل گرمایش زمین که در اثر افزایش آلودگی هوا، کاهش غلظت لایه ازون، افزایش گازهای گلخانهای، آتشسوزی جنگلها و از بین رفتن مراتع ، محیط زیست در این کره خاکی را به شدت به چالش کشانده است و به طور قطع یکی از بهترین راهکارها به منظور حفاظت از محیط زیست، ترغیب مشتریان به خریداری و استفاده از خودروهای برقی، پاک و دوستدار محیط زیست است. ابتدا به بیان چند مورد از برتری های استفاده از وسایل نقلیه برقی نسبت به وسایل نقلیه با سوخت فسیلی می پردازیم: 1 -اولین و مهم ترین دلیل استفاده از این تکنولوژی، کمک به حفظ محیط زیست )بدون نیاز به سوخت فسیلی-بدون نیاز به روغن موتور-گریس( و حفظ منابع تجدید ناپذیر برای نسل های آینده 2 - مقرون به صرفه بودن باتوجه به افزایش روز افزون بهای حامل های انرژی در دنیا و تحمیل هزینه های بسیار بالا به اشخاص و دولتها 3 -آلودگی صوتی در این محصولات تقریبا به صفر رسیده 4 -هزینه بسیار ناچیز تعمیر و نگهداری
موتورهای برقی جی سی (Gsea)
کنترلر

کنترلر مغز موتور سیکلت شما می باشد. این سیستم شرایط موتور سیکلت شما را برای رسیدن به شتاب سریعتر، صعود شیب های تند و صرفه جویی در مصرف انرژی دائما کنترل می کند. کنترلر در زیر صندلی قرار دارد. این کنترل کننده به طور مؤثری سرعت و عملکرد الکترونیکی موتور سیکلت را تنظیم می کند. این سیستم شرایط بهینه ای را جهت شتاب گیری روان و بدون نوسان ، خاموش سازی موتور هنگام فعال شدن ترمز ، حفاظت از ولتاژ پایین و حفاظت در برابر اضافه جریان به وسیله فیوز ایجاد می نماید.

الکترو موتور

این موتور سیکلت مجهز به یک الکترو موتور Brushless نوع DC مغناطیسی 3000 وات می باشد که بر روی هاب چرخ عقب قرار دارد. این نوع الکترو موتور دارای گشتاور بسیار بالا در لحظه آغاز حرکت هستند به عبارتی کل گشتاور موتور در دورموتور صفر در اختیار راننده است و این گشتاور تقریبا 4 برابر یک موتور 125 سی سی بنزین سوز است توجه داشته باشید الکتروموتور کاملا بی صدا نیست و باید اندکی تولید صدا و نویز داشته باشد.

باتری لیتیوم

باتری استفاده شده در این موتور لیتیوم یون بوده که با مشخصات فنی 60ولت 39 آمپر ساعت توان لازم برای رسیدن به سرعت 65 کیلومتر را فراهم می کند .باتری لیتیوم تا 3 برابر عمر بیشتر از باتری های لیداسید دارند .سریعتر شارژ میشوند و کمتر شارژ از دست می دهند .در مد رانندگی یک (وضعیت اکونومی ) این باتری در حالت فول میتواند شما را 90 کیلومتر جابه جا نماید به عبارت دیگر عمر باتری شما 3 سال است و در این سه سال اگر هر روز با موتور برقی سفر کنید 98550 کیلومتر سفر سبز خواهید داشت . بدون نیاز به انجام سرویسهای متداول موتور بنزینی و همچنین پرداخت هزینه های جانبی و از همه مهمتر بنزین .درست است در حدود 9 میلیون تومان فقط پس انداز هزینه بنزین شما با متوسط مصرف 3 لیتر در 100 کیلومتر برای این مسافت پیمایش سبز خواهد بود !!!

سیستم ترمز

ترمز های دیسکی در هر دو چرخ این موتورسیکلت توان قابل قبولی جهت توقف دارند .کالیپرهای ترمز هر کدام مجهز به دو پیستون هستند و هر دو دیسک از نوع خنک شونده. اهرم های ترمز قابل تنظیم هستند و میتوان برای دستهای کوچک نیز بهترین تنظیم و قوای ترمز گیری را فراهم نمود .

موتور برقی GSEA X3
متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

رنگ های زیبای موتور برقی GSEA X3
متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

متن خود را وارد نمایید

شرایط گارانتی
گارانتی خدمات ارائه شده و قطعات تعریف شده در سطح شبکه‌ی نمایندگی مجاز شرکت جی سی به مدت یک سال یا 20،000 کیلومتر هرکدام زودتر فرا برسد، ضمانت می‌گردد و هزینه‌های تعمیرات و تعویض قطعات در دوران گارانتی بر عهده‌ی شرکت جی سی خواهد بود. همچنین خدمات پس از فروش محصول تا 5 سال ضمانت می‌گردد و این خدمات همراه با دریافت دستمزد و هزینه‌های مربوطه خواهد بود. 12ماه گارانتی برای قوای محرکه موتور سیلکت شامل الکتورموتور، کانورتر و کنترلر درصورت انجام به موقع سرویس‌های قید شده. 12ماه گارانتی قطعات غیر مصرفی متفرقه. 3ماه ضمانت کارکرد برای قطعات مصرفی از قبیل لنت. 12ماه ضمانت کارکرد برای تایر و تیوب و تایرهای بدون تیوب .
محصولات
تماس با ما
اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.