جست و جو در
/ یزد / يزد

بهین صنعت تجارت آیسان

درباره ما

 نام مدیر عامل : مسعود مصون 

 

 

 

 

 

 

 

شرکت BESTA در سال 2019 فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاش برای تولید بهترین کیفیت محصولات خود، آرزوی رضایتمندی مشتریان را داریم.

شرکت کاشی و سرامیک بهین صنعت تجارت آیسان با هدف برآورده نمودن نیاز مشتریان و تهیه سبد کاملی از محصولات با اجرای چندین طرح توسعه در زمینه تولید کاشی های  ، کف و نیز کاشی های بدنه با تنوع چشمگیری از ابعاد توانست تولید خود را افزایش دهد.بهین صنعت تجارت آیسان با بکارگیری پیشرفته ترین و بروز ترین ماشین آلات و تجهیزات صنعت سرامیک امکان تولید محصولات لوکس را با کیفیت عالی فراهم نموده است.استفاده از مواد اولیه مرغوب داخلی و خارجی  ، بهره گیری از چندین آزمایشگاه پیشرفته در زمینه کاشی و سرامیک ، طراحی محصولات جدید ، تحقیق و توسعه و نیز حضور و تلاش فراوان کارشناسان مجرب و متخصص صنعت سرامیک بهین صنعت تجارت آیسان را بعنوان تولید کننده برتر داخلی و صادراتی معرفی نموده است.ایجاد طیف وسیعی از طرح های کلاسیک ، مدرن و برگرفته از طبیعت با بهره گیری از جدیدترین تکنیک های چاپ ( دیجیتال پرینتر ) شما مشتری گرامی را قادر می سازد تا محیطی زیبا و دلپذیر ، مطابق با سلیقه خود را تجربه نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اصول طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برای خانه - کیلیدمگ | مجله تخصصی مسکن،  ساختمان، معماری و سبک زندگی

 

 

 

 

 

 خدمات 

 

 

 

 

 

 محصولات 

 

 

 کاشی کف 

 

 

کاشی سرامیک کف خانه یکی از رایج ترین موارد مورد استفاده در دکوراسیون منزل می باشد. امروزه نه تنها در سرویس بهداشتی و حمام بلکه در آشپزخانه، راهرو، حال و پذیرایی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 کاشی سرامیک بدنه 

 

 

کاشی بدنه نوعی از کاشی میباشد که از لحاظ ضخامت ،ضخامت کمتری به نسبت کاشی های کف دارد و از لحاظ تنوع وسایز بسیار متفاوت میباشد. بیشتر کاشی های بدنه به روش مونوپروزا تولید می شوند. این کاشی در دمای بین ۱۰۵۰ تا ۱۱۸۰ درجه سانتی گراد و حدود ۵۰ دقیقه در کوره تولید میماند

 

 

 

 

 

 

 

محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین