جست و جو در
/ یزد / اشکذر

شرکت امرتات سرام

دستاورد های امرتات سرام
از آن رو که کیفیت ارزنده ترین مزیت رقابتی و نیز ماندگارترین سهم بازار است ،لذا جهت تلاش روز افزون برای دستیابی همه جانبه به این مفهوم با استفاده از تکنولوژی نوین جهانی و بهترین همکاران و نیز بهره گیری از عالی ترین مواد اولیه ،بر این باوریم که باید بهترین و کامل ترین را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم. در این راه ،امرتات سرام تاکنون توانسته است در سالهای اخیر علاوه بر دریافت نشان استاندارد ملی و گواهی رعایت حقوق مصرف کنندگان برای سالهای پیاپی و نیز عالی ترین نشان برند محبوب از ششمین جشنواره برند محبوب ایران در صنعت کاشی وسرامیک به انتخاب مصرف کنندگان در سراسر ایران دست یابد و مورد تشویق قرار گیرد.ما به عهدی که برای مراقبت از خوبی های شما بسته ایم وفاداریم.
امرتات سرام با تولید محصولات کاشی و سرامیک لوکس تزئینی و ارائه راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط خانه و زندگی مشتریان در تلاش برای ایجاد چرخه ی ارزش آفرینی در تولید، با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود، خود را عمیقا پای بند به اخلاق حرفه ای و دارای مسئولیت اجتماعی در جهت خلق آرامش حاصل از اطمینان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می داند.
مسئولیت های اجتماعی امرتات سرام
از ارزشهای بنیادین در شرکت امرتات سرام که حاصل تفکر و فلسفه وجودی ش می باشد احترام به کرامت انسانی و احترام به حق حیات در نسلهای بعدی میتوان نام برد؛ هویت شرکت امرتات سرام از جنس مفاهیمی چون وفاداری به اصول کرامت انسانی ، احترام به سلایق مشتریان و احترام به نقاط قوت رقبا می باشد.
بنابراین تلاش برای خدمت به مشتریان ، فراهم کردن محیطی پویا و اخلاق مدار برای همکاران و نیز حفاظت از محیط زیست اصول غیرقابل فراموشی در این شرکت هستند که در این راستا می توان به موارد ذیل اشاره کرد: اهتمام به گسترش فضای سبز : کاشت درختچه های زیتون در محیط کارخانه و استقرار سیستم ابیاری قطره ای. تلاش برای صرفه جویی در مصرف آب: همکاری با شهرداری اشکذر برای اصلاح سیستم چرخه ی آب در منطقه. اشتغال زایی در سطح استان : همکاری 120 نفر از بهترین متخصصین و پرسنل زبده صنعت کاشی و سرامیک استان یزد. احترام مضاعف به نیروی کار زنان : توجه خاص در به کارگیری از نیروی کار زنان به سبب بالا بردن مشارکت زنان در جامعه. توسعه ارتباطات صنعت و دانشگاه : همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه یزد.
ماموریت این شرکت
امرتات سرام با ارایه محصولات کاشی و سرامیک های تزیینی و راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی و کار با هدف ایجاد چرخه ی ارزش‌آفرینی در تولید این گروه از محصولات با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود و نیز پای بند به اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی ، رسالت خود را خلق ارامش حاصل از اطمنیان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می داند.
ارزش‌های بنیادین
ارزش‌آفرینی پایدار از طریق: • مشتری مداری • یادگیری و یاددهی • خلاقیت و نوآوری • مسئولیت‌پذیری • نتیجه‌گرایی • احترام به شان و ارزش‌های انسانی • صداقت و شفافیت
مهندس مرضیه سهرابی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره

مهندس عبدالرضا گلکاری حق

بنیان گذار و ریاست هیات مدیره

محصولات
سلتا

سلتا

ایپک

ایپک

لکسوس

لکسوس

مینیاتور

مینیاتور

اسنو

اسنو

نارسیس

نارسیس

بارسلون

بارسلون

داماس

داماس

ونوس

ونوس

هلن

هلن

تیتان

تیتان

برلین

برلین

محصولات
تماس با ما

نام*

نام خانوادگی*

موبایل*

ایمیل

پیام*

اضافه کردن دست تو دست به صفحه اصلی

برای اضافه کردن وب اپ به صفحه اصلی، دکمه “افزودن به صفحه اصلی” را انتخاب کنید، تا وب اپ به صفحه اصلی شما اضافه شود.