انواع رسوب زدا

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 20 خرید: 20 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

این رسوبات یکی از مهم ترین عوامل کاهش تبادل حرارت بوده که پیامد آن بالا رفتن هزینه انرژی و هم چنین افزایش خوردگی های زیر رسوبی می باشد. انجام عملیات اصولی رسوب زدایی باعث افزایش بازدهی سیستم و طول عمر تجهیزات می شود. رسوب زداهای کیمیا پژوهان صنعت سبز حاوی درصدهای استانداردی از اسیدهای مختلف می باشد که بتواند انواع رسوبات را در خود حل کند، همچنین حاوی ترکیبات ضد خوردگی فلزات پایه بوده که از آنها در حین عملیات رسوب زدایی محافظت می نماید . این رسوب زداها همچنین حاوی ترکیبات نفوذ کننده داخل رسوب بوده که باعث سهولت در حذف رسوبات می شوند . 

سیستم هایی که به گونه ای با آب در تماس می باشند مانند تجهیزات خنک کننده ، بویلرها و… و کنترلی روی آنها صورت نمی گیرد ، پس از گذشت سالها دچار رسوب و خوردگی می شوند. این رسوبات انواع مختلفی دارند که شامل موارد ذیل است :

۱ . املاح موجود در آب

۲ . محصولات خوردگی

۳ . تجمع لجن ها و میکروارگانیسم ها

رسوب زداهای کیمیا پژوهان صنعت سبز حاوی درصدهای استانداردی از اسیدهای مختلف می باشد که بتواند انواع رسوبات را در خود حل کند، همچنین حاوی ترکیبات ضد خوردگی فلزات پایه بوده که از آنها در حین عملیات رسوب زدایی محافظت می نماید . این رسوب زداها همچنین حاوی ترکیبات نفوذ کننده داخل رسوب بوده که باعث سهولت در حذف رسوبات می شوند .

این رسوبات یکی از مهم ترین عوامل کاهش تبادل حرارت بوده که پیامد آن بالا رفتن هزینه انرژی و هم چنین افزایش خوردگی های زیر رسوبی می باشد. انجام عملیات اصولی رسوب زدایی باعث افزایش بازدهی سیستم و طول عمر تجهیزات می شود.

مشخصات

سایر توضیحات :

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین