گوشت راسته گوساله پاک شده

گارانتی : ضمانت اصالت کالا

زمان ارسال

بیشتر از 100 خرید: 2 روز
ناموجود

این کالا یا خدمت فعلا ارائه نمیشود میتوانید با غرفه دار ارتباط برقرار کنید

تماس با غرفه دار

توضیحات

خواص گوشت گوساله                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               کاهش وزن

حجم عظیم پروتئین و آمینو اسید در فیله گوساله موجب می شود بدون نیاز به پرخوری احساس سیری نمایید.

  1. تقویت عضلات

بدلیل دارابودن کراتین موجب رشد و تقویت عضلات می شود. زیرا کراتین منبع سوخت برای فعالیت لحظه ای عضلات است.

  1. حفظ سلامتی

گوشت گوساله بیشترین مقدار از ماده " روی " را دارد که برای مبارزه با انواع بیماری‌ها و همچنین کاهش دوره نقاهت بیماری سرما خوردگی و کاهش کلسترول بد خون بسیار مفید است.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            شایان ذکر است ویتامین B12  موجود در آن در تولید DNA ، تقویت سیستم عصبی و سیستم خون رسانی بدن نقش اساسی دارد.

  1. افزایش خواص غذایی

طبق نظر متخصصان تغذیه در صورت مصرف گوشت گوساله با تعدادی از مواد غذایی خاصیت و مواد مفید موجود در آن افزایش پیدا می‌کند. به عنوان مثال مصرف قارچ، گوجه‌فرنگی، ذرت و نخود فرنگی موجب افزایش مقدار ماده مغذی " روی " در گوشت گوساله می‌شود .

 

گوشت

 

 

گوشت

.

مشخصات

دیدگاه کاربران

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید.

شماهم می‌توانید درمورد این کالا نظر بدهید.

اگر این محصول را قبلا از دست تو دست خریداری کرده‌اید، دیدگاه شما بعنوان خریدار ثبت می‌شود. همچنین در صورت تمایل میتوانید دیدگاه خود را بصورت ناشناس ثبت کنید.

ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین